تو که نیستی..

برای دل خودم وقتی که تنهام

 
 
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯾﮏ ﻫﻤﻨﺸﯿﻨﯽ ﺳﺎﺩﻩ
 
 ﺭﻭﯼ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﻣﻦ،ﺩﺭ
 
ﻫﻤﯿﻦ ﮐﺎﻓﻪ ﻧﺰﺩﯾﮏ
 
 ﻗﺪﺭ ﯾﮏ ﻗﻬﻮﻩ ﻧﻮﺷﯿﺪﻥ 
 
ﺗـــــــﮑــــﺮﺍﺭ ﺷـــــــــﻮ 
 
 
==============
 
تو که نیستی
 
پریشونم دلم خونه
 
حراسون
 
حیرونم
 
دیوونه
 
 
==========
 
شدم فاحشه دست روزگار
 
دنیا تجاوز میکند 
 
تحقیر تجاوز میکند 
 
آنکه قدرت دارد تجاوز میکند 
 
و من حامله ام با فرزندی به نام عقده
 
بترس از روزی که فرزندم به دنیا بیاد
 
 
 
 
 
 
بعد از تو ديگر حوصله ي هيچ کسي را نخواهم داشت
 
وقتي ميدانم هيچ کسي برايم "تو" نميشود
 
براي چه احساساتشان را به بازي بگيرم
 
من با ياد تو و تمام خاطرات
 
با هم بودنمان خوش خواهم بود
 
همين ها مرا تا اخر عمرم کفايت ميکند 
 
 
============
 
بی  تــــــــو 
 
هر شب
 
از خواب هایـــم
 
صدای گریـــه می آید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ چهار شنبه 14 بهمن 1394 ساعت 21:14 نویسنده sana پردیس |